2 kwi 2015

Don't worry be happy!

Cześć Kochani!
Dawno mnie tu nie było, można powiedzieć że na własnym blogu jestem gościem. Nie jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, ale jest to spowodowane kompletnym brakiem czasu. Ciągłe wyjazdy ze szkoły i z poza niej są dosyć częste, ale obiecuję że postaram się choć trochę z nich udokumentować. :) Do napisania tego właśnie postu zainspirował mnie film pt. " W poszukiwaniu Szczęścia", niestety nie mam zielonego pojęcia kto jest jego autorem. Film krótki, bo zaledwie 3 minutowy, ale naprawdę dający do myślenia - Dający takiego pozytywnego kopa! :D

Zawsze zastanawiało mnie co daje ludziom szczęście. Czy to jest czekolada? - pewnie tak. Czy to przyjaciele i rodzina? - również tak. Czy może chłopak/dziewczyna? - tu i jak na każde poprzednie pytanie odpowiedź jest taka sama. Fajnie by było gdyby każdy znalazł choć trochę szczęścia :).
Tym krótkim postem chciałam Was i przeprosić za długą nieobecność i ponownie zaprosić na liporeum. 
Do Następnego! (nie dłużej niż tydzień :) Obiecuję!)
Ola

2 komentarze:

  1. O, jesteś!

    Ech, kolejna osoba, której brakuje czasu. Szkoda. Ja zawsze znajduję czas. Kieruję się w życiu zasadą, że jak się chce to znajdzie się na wszystko czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym razem postaram się znaleźć go więcej :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;) Jeśli zostawisz link do swojego bloga to z przyjemnością na niego zajrzę i jeśli będę miała chwilkę to na pewno skomentuję ;)