6 lut 2015

Cukier lukier

Cześć Kochani! Dzisiaj krótko o miejscu, o którym istnieniu nie miałam pojęcia do poprzedniej środy. A mianowicie o cukierni przy ulicy Odrzańskiej 8/1 we Wrocławiu. Dokładniej mówiąc jest to Maufaktura słodyczy.
Nie wiem jak dla was ale dla mnie takie cukierki i lizaki to prawdziwy smak dzieciństwa ;).
Muszę też przyznać że jestem nieco uzależniona od tych cukierków, mogłabym je jeść, jeść i nie przestawać. ;)
Zajrzałam też dzisiaj do księgarni i znalazłam fajną książkę. Rudowłosa autorstwa Jaye Wells, jest to pierwsza część cyklu o Sabinie Kane. Zapowiada się dość ciekawie. Poza tym jak zobaczyłam cenę, uznałam że szkoda byłoby jej nie kupić, bo kosztowała 8zł. Jak przeczytam to napewno o niej napiszę. :)
Jak wam mija początek weekendu? 
Do następnego!
Ola

1 komentarz:

  1. Dopadło mnie choróbsko (po raz drugi od początku roku), a więc mój weekend zbyt dobrze nie wygląda. To się jednak zmieni, bo powoli dochodzę do siebie, a i mały wyjazd planuję na uwieńczenie ferii. Koniecznie podziel się recenzją na temat tejże książki. Już nie mogę się takowej doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;) Jeśli zostawisz link do swojego bloga to z przyjemnością na niego zajrzę i jeśli będę miała chwilkę to na pewno skomentuję ;)